NatureBox_CSR
1 septembrie 2020

Nature Box plantează un copac la fiecare 2 produse achiziționate în luna septembrie din magazinele dm

Nature Box, brandul companiei Henkel, alături de reţeaua de drogherii dm, lansează campania „Simți nevoia să plantezi un copac? Cumpără Nature Box și adoptă unul instant!”. Astfel, pentru oricare două produse din gama Nature Box achiziționate din magazinele dm în luna septembrie 2020 va fi susținută plantarea unui arbore alături de asociația ViitorPlus, în cadrul proiectului de împădurire „Adoptă un copac!”.

Nature Box îşi doreşte să extindă misiunea sustenabilă şi în România şi susţine prin această campanie proiectul “Adoptă un copac!”. Ca parte din acest demers, fondurile strânse în cadrul campaniei vor acoperi atât costurile de plantare, cât și cele de îngrijire și aducere la maturitate a puieților. Odată ajunși la stadiul de masiv, vor putea forma păduri ce se pot autosusține și vor aduce multiple beneficii de mediu, de la stabilizarea solului până la creșterea calității aerului.

„Adoptă un copac!” este proiectul de împădurire al asociației ViitorPlus, ce are ca scop principal creșterea suprafeței împădurite din sudul României prin intermediul perdelelor forestiere și al pădurilor adiționale plantate în cadrul acestuia. Proiectul realizează acțiuni de plantare din anul 2007 și a reușit plantarea a 75 ha cu ajutorul a peste 13.000 de voluntari.

Prin lansarea brandului Nature Box pe piaţa din România, în anul 2018, Henkel a dorit să provoace idealurile tradiționale de frumusețe, venind, în schimb, cu o abordare holistică asupra frumuseții. Alegerile în materie de consum și stil de viață sunt tot mai mult ghidate de un simț al răspunderii – de la mâncare și modă până la călătorii și produse cosmetice. Originea, producția și comercializarea unui produs trebuie să fie cât mai transparente și sustenabile.

Asocierea brandului Nature Box cu organizația ViitorPlus, care are în centrul tuturor proiectelor sale sustenabilitatea nu este una întâmplătoare,

ci face parte din demersul început la lansarea din 2018. Brandul își propune să fie în deplină armonie cu natura și să respecte viața, fiind el însuși un brand sustenabil. Formulele sunt vegane, netestate pe animale şi realizate cu uleiuri presate la rece din fructe și nuci, combinând astfel îngrijirea cu energia pozitivă.

Cosmeticele din portofoliul Nature Box sunt certificate Cosmos Natural de către Ecocert Greenlife. Nature Box respectă standarde înalte de producție și calitate, împreună cu un angajament de sustenabilitate şi astfel, cooperează cu organizații internaționale de dezvoltare și sprijină comunităţi în cultivarea responsabilă a materialelor prime. În India, de exemplu, Nature Box sprijină producătorul Solvay și organizația non-profit TechnoServe în cultivarea sustenabilă a guar-ului, ingredient utilizat în produsele Nature Box, derivat din fasolea guar. Adițional, Henkel colaborează în mai multe țări și cu organizația de dezvoltare Solidaridad, inclusiv în Nigeria, pentru a produce sustenabil ulei de palmier, un alt ingredient folosit în produsele Nature Box.

Nature Box, în parteneriat cu Plastic Bank (Banca de Plastic), organizație mondială ce luptă să reducă deșeurile de plastic din oceane și, totodată, sărăcia din comunitățile în curs de dezvoltare, au realizat un parteneriat prin care ambalajele produselor Nature Box sunt fabricate din minimum 98% plastic reciclat, denumit  Plastic Social®. Acesta este colectat de pe plaje și soluri de către localnicii comunităților sărace, predat la centre special amenajate și reciclat pentru a fi utilizat la ambalarea produselor. În schimbul plasticului colectat, localnicii primesc sume de bani sau acces la diferite servicii, precum îngrijire medicală sau educație.

Această campanie de sprijinirea a plantărilor în sudul României întregește misiunea Nature Box, care este de a construi în prezent, pentru un viitor mai sustenabil.

Nature box