fbpx
Adopta un copac 2019
18 mai 2020

„Adoptă un copac!” caută un nou asistent de proiect

Vrei ca munca ta să aducă un beneficiu direct planetei?
Vrei să faci parte din echipa unui ONG de mediu? Ești o persoană implicată și activă?
Ai comunicat cu succes cu oameni din diferite medii sociale?
Ești o persoană organizată, care poate să lucreze atât în echipă, cât și independent?
Dorești să te dezvolți profesional și ești deschis unor noi oportunități de învățare?
Ești flexibil să lucrezi atât pe teren, cât și la birou, în spatele unui laptop?
Îți place să găsești o rezolvare oricărei situații?

Dacă aceste întrebări te-au entuziasmat și ai răspuns pozitiv, atunci te așteptăm să discutăm mai multe despre proiectul de împădurire „Adoptă un copac!”, care își caută noul asistent de proiect. Programul de împădurire se concentrează pe creșterea suprafeței împădurite din sudul țării, în special prin plantare de perdele forestiere. În cei 14 ani de activitate, în cadrul proiectului s-a reușit plantarea a peste 75 ha de pădure și perdele forestiere adiționale, care altfel nu ar fi existat.

Persoana pe care o dorim alături de noi va asigura suportul pentru realizarea tuturor activităților necesare într-un proiect de împădurire, de la managementul părților implicate în proiect, până la organizarea de evenimente de plantare sau gestionarea inventarului proiectului.

Daca ești o persoană implicată, harnică, bine organizată, capabilă să lucreze în medii diferite și cu oameni diferiți, dornică să acționeze în beneficiul planetei, te invităm să aplici.

Abilități, cunoștinte și calități esențiale:

  1. Absolvent de studii superioare;
  2. Cunoștințe informatice bune (excel, word, powerpoint, internet)
  3. Limba engleză nivel intermediar;
  4. Flexibilitate, dorință de învățare și dezvoltare profesională;
  5. Cunoștințe de redactare a unor materiale specifice promovării proiectului: prezentări, comunicate de presă, raportări narative;
  6. Preocupare pentru protejarea mediului;
  7. Dorința de a lucra într-un ONG;
  8. Capacitate de a lucra atât în echipă, cât și independent;
  9. Abilități de prezentare în fața unui public;
  10. Orientare spre rezultate concrete;
  11. Capacitate de a lucra într-un mediu dinamic;
  12. Disponibilitate pentru deplasări ocazionale, lucru în teren, muncă logistică;
  13. Abilități de relaționare cu grupuri diverse, de la reprezentanți corporate, instituții publice și furnizori diverși, până la voluntari tineri sau persoane din mediul rural.

Ce va trebui să faci?

  • Suport pentru desfășurarea comunicării necesare cu toate entitățile implicate în proiect, suport ce presupune: administrare baza de date administrații locale, voluntari, furnizori; raportare; elaborare de prezentări și documente etc.,
  • Realizarea și monitorizarea inventarului ce conține produse și echipamente din cadrul organizației, actualizarea permanentă a bazei de date legate de inventar, precum și gestionarea și păstrarea legăturii cu furnizorii proiectului;
  • Suport în organizarea evenimentelor de plantare în toate cele 3 etape (pre-eveniment, în timpul și post-eveniment): planificarea zilei de plantare, distribuirea participanților pe teren, asigurarea necesarului de unelte și materiale etc.
  • Activități de teren (suport în evaluarea potențialelor terenuri noi pentru plantare, activități specifice unei zile de plantare – pichetare, ecologizare teren, distribuire unelte și materiale pe parcela de teren);
  • Dezvoltare proiect: efectuare de research-uri necesare pentru explorarea diverselor modalități de îmbunătățire și extindere a proiectului.

Ce îți vom oferi noi?

  1. Integrarea într-un ONG românesc, serios și dedicat misiunii sale, cu numeroase realizări în cei 14 ani de activitate;
  2. Dobândirea de experiență profesională prin implicare directă într-un proiect care a reușit până acum plantarea a peste 75 ha de pădure și perdele forestiere adiționale, care altfel nu ar fi existat;
  3. Salariu de bază conform contractului individual de muncă;
  4. Posibilitatea de participare și învățare, dezvoltare profesională la diferite evenimente, workshop-uri și cursuri;
  5. Program flexibil și orientare către realizarea obiectivelor/performanță;
  6. Posibilitatea de implicare în alte activități ale asociației ViitorPlus.

 

Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, iar ceea ce noi oferim se potrivește cu așteptările tale profesionale, te invităm cu drag să ne trimiți aplicația ta, ce trebuie să conțină CV-ul tău și o scrisoare de motivație, la adresa de email: hr@viitorplus.ro.

Termen de aplicare: 31 mai 2020

Doar persoanele selectate vor fi contactate pentru programarea unui interviu.

 

Leave your comment Submit your comments now