fbpx
14 iunie 2017

ViitorPlus angajează Office manager

ViitorPlus – asociația pentru dezvoltare durabilă caută un Office manager – descurcăreț, diplomat, determinat, cu o minimă experiență profesională, care este interesat de o activitate stabilă și program flexibil. Responsabilități administrative, logistice, contabilitate primară.

De ce ViitorPlus?

  • ViitorPlus – asociația pentru dezvoltare durabilă – este o organizație non-profit cu o experiență de 11 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educație pentru mediu, voluntariat și infrastructură de mediu. Principalele programe derulate sunt Atelierul de Pânză, Recicleta, Harta Reciclării, ecOprovocarea, Adoptă un copac, BirouEco, Amenajarea eco-turistică a cascadei Bigăr, RegenesysViziunea ViitorPlus: „Redescoperim împreună legătura cu natura și investim în ceea ce lăsăm în urma noastră”. Pentru mai multe informații, vizitați:  www.viitorplus.ro.
  • Programele pe care le derulăm în continuare, urmăresc 4 direcții:

Antreprenoriat social – prin activități economice care integrează considerente de mediu și sociale în felul în care sunt organizate. Produsele sau serviciile noastre susțin consumul durabil și economia circulară. Profitul (potențial) obținut este direcționat către susținerea activităților educaționale ale ViitorPlus.

Educație pentru mediu – prin inițiative care ajută la creșterea conștientizării problemelor de mediu, dar și soluțiilor pentru rezolvarea lor. Educație formală și extracurriculară, dar cu focus pe aspectele practice.

Voluntariat pentru mediu – oportunități de a pune în practică grija față de mediu, de la activități simple de câteva ore, până la implicare pe termen lung.

Infrastructura pentru mediu – investiții în mijloace fixe care generează, constant și pe termen lung, impact pozitiv pentru protecția mediului.

Fișa de post

Oferim:

  • Venit salarial lunar, contract individual de muncă
  • Tichete de masă
  • Abonament RATB / METROU decontat
  • Telefon de serviciu și abonament telefonie mobilă
  • Participarea la evenimente și cursuri pentru dezvoltarea profesională și personală.

Ce ne dorim de la persoana care se va alătura echipei noastre?

  • Să îi placă programele și proiectele pe care le desfășurăm;
  • Să fie interesat/ă să-și pună în practică experiența și cunoștințele acumulate, dorind să contribuie la realizarea obiectivelor pe care ni le propunem împreună;
  • Să fie deschis/ă să învețe aspectele necesare unei bune administrări, să aibă experiență în administrare sau gestiune;
  • Să-și dorească să facă parte dintr-o echipă dinamică, cu atmosferă de lucru constructivă și plăcută, specifică mediului nonguvernamental, dorind să ducem mai departe realizările, în direcția unei dezvoltări durabile;
  • Să fie descurcăreț/eață în relatia cu instituții, companii, organizații partenere, cât și să fie un bun comunicator, de la persoană la persoană;
  • Să aibă permis de conducere categ.B;
  • Reprezintă avantaj, dar nu sunt cerințe obligatorii: absolvent de studii superioare; limba engleză fluent scris și vorbit; experiența minimă în activități financiar-contabile, sau dorința de învățare.

Dacă te regăsești într-o parte din cele scrise mai sus și esti curios/oasă să ne cunoști, trimite-ne un CV la hr@viitorplus.ro și vino la Zilele porților deschise, între 19-22 iunie 2017. Te anunțăm detaliile pe mail sau telefon. Te asteptăm să ne cunoaștem!

Leave your comment Submit your comments now